fbpx

Despre SAREV

/
/
Despre SAREV

Sarar, lider în sectorul  turcesc de îmbrăcăminte, şi textile pentru casa ,și-a început activitatea comercială în 1944 în Eskisehir.

Temelia care a pus-o  Abdurrahman Sarar, în baza unui atelier  de 12 metri pătrați a ajuns astăzi să fie cel mai puternic producător din Turcia, care deține:

  • Trei fabrici moderne înființate în Zona industrială din  Eskisehir, pe o suprafață de 120.000 de metri pătrați. 
  • Fabrica Sarev pentru confecții textile , înființate pe o suprafață de 185.000 de metri pătrați orientata spre producerea textilelor pentru casă. 
  • Și, în final, deține unitatea de producție pentru femei,  Sarar din Bomonti, Istanbul. 

Cinci fabrici majore de producție și peste 5000 de angajați în Turcia, manoperă de înaltă calitate și privilegii speciale de producere, precum și concurență cu mărcile globale în calitate, ne-a adus astăzi ca sa avem magazine pe  5 continente și în 80 de orașe din lume, inclusiv 55 de țări. Și totodată în Turcia deține în 75 de orașe, 180 magazine specializate, cu marfa de înaltă calitate.

 Sarar, Sarar Femei, Interview Sarar ,CCS, Sarar Scarf, Sarev și Saroria Sarar branduri cu peste 180 de magazine specializate de vânzare cu amănuntul în țară și peste 800 de puncte de vânzare. Există 85 de magazine în străinătate, dintre care 15 sunt în Europa, 19 în SUA și 51 în alte țări ale lumii, şi care sunt permanent în creștere.

Sarar  are o largă rețea de vânzări în Europa, SUA, Rusia, Egipt, Republica Turkmenă, Orientul Mijlociu și Țările Golfului.  Au fost înființate companii de branding: Sarar Europe GmbH, Sarar USA Inc., Sarar Moscova și Sarar Shanghai Trading Co. Ltd., sub umbrela  companiei Sarar, ca să poată desfășoare activitățile de marketing și de branding în aceste regiuni.

Grupul Sarar a înființat, la 3 ianuarie 2000, sediul societății Sarar Europe GmbH din Düsseldorf, Germania, pentru a desfășura activități de branding, marketing și vânzări în țările Uniunii Europene. În funcție de operațiunile de comerț cu ridicată și cu amănuntul din Europa: 7 companii din Germania, 1 în Austria, 1 în Spania, 1 în Belgia, 2 în Elveția, 2 în Cehia și Ungaria în perioada 2002-2015  au fost puse în funcțiune 15 magazine de vânzare cu amănuntul.

Sarar USA Inc. Compania a fost înființată la 19 septembrie 2001 pentru a reglementa și a gestiona operațiunile din SUA. Compania are un total de 19 magazine de vânzare cu amănuntul deschise în Statele Unite între 2002 – 2015. În plus în afară de aceste magazine, produsele Sarar sunt oferite spre vânzare în diverse centre comerciale.

Sarev, marca de origine textilă a grupului Sarar, a făcut primul său pas în acest sector la sfârșitul anului 2005. Sarev a reușit să devină un brand puternic global  cu servicii de înaltă calitate, folosind materie primă naturală și de înaltă calitate.

Misiunea noastra:

Mısıunea noastră  este selecția de țesături, atenția acordată detaliilor și îngrijirea fină pe care o acordăm în coasere, luând în considerare nevoile permanent în schimbare ale clienților noștri;

Cu o structură corporativă pentru a oferi produse și servicii de calitate care vor diferenția clienții noștri cu soluții creative de pionierat

Viziunea noastră:

Pentru a crea o superioritate durabilă prin crearea de diferente  produse, servicii, combinate cu  incredere și calitate, pentru a deveni o marca de modă indispensabilă pe piața de confecții din lume.

 Politica noastră:

În lumina filosofiei de dezvoltare continuă cu angajații săi, ca marcă mondială, avem scop de a conduce lumea modei, respectând condițiile sistemului de management al calității și beneficiind de oportunități moderne de informare și tehnologie, în aceeași unitate de credință;

În toate punctele pe care le atingem pe piața mondială, importanța primordială o are  satisfacția și încrederea la cel mai înalt nivel a consumatorului,  pentru a proteja eficiența resurselor și implementarea și îmbunătățirea sistemul de management al calității, ca o politică de calitate.

Politica noasră are la bază următoarele repere:

  • Colectarea de sugestii, cereri și reclamații privind toate mărcile noastre într-o singură sursă într-o manieră deschisă, imparțială, transparentă și sigură, fără nicio discriminare a consumatorilor,
  • Evaluarea acestor înregistrări într-un mod legal, obiectiv, corect și confidențial:
  1. Pentru a atinge obiectivele de calitate pe care le-am stabilit cu toate părțile interesate interne și externe;
  2. Pentru a respecta reglementările legale actuale și cerințele clienților;
  3. Pentru a asigura îmbunătățirea continuă a calității noastre, încorporând toate sugestiile și studiile din sfera satisfacției clienților în sistemul de producție, servicii și management,
  • Avem o abordare bazată pe importanța clientului, acceptınd excelența și satisfacția clienților ca principiu de bază.

Valorile noastre

Valorile noastre corporative sunt o parte indispensabilă a noastră și fiecare element este angajamentul nostru față de societatea noastră.

Obiectivul nostru principal este de a fi un simbol al fiabilității și demnității pentru toți angajații noștri, toți partenerii de afaceri și părțile interesate din toate țările în care ne desfășurăm activitatea.

Pentru noi părerile, aşteptările şi dorințile consumatorilor noştri sunt  foarte importante  şi facem tot posibilul  ca să asigurăm satisfacția clienților la cel mai înalt nivel. În conformitate cu aceast mod de înțelegere, care constituie baza creșterii noastre, oferim produse și servicii la standarte și calitate universală.

Principiul nostru de bază este să fim cinstiți și bine intenționați pentru toți contragenții cu care avem relații de afaceri și să respectăm legile și regulile etice. Respectăm întotdeauna diferențele și le acceptăm în mod deschis. Conștient de responsabilitățile noastre față de generațiile viitoare, conducem producția, acționınd cu conștiința protecției mediului, naturii  pentru societatea noastră și pentru întreaga lume și încercăm să răspândim această conștiință.

Principiile de afaceri

Calitate: Calitatea  este filosofia  de existență a companiei SARAR . Ne realizăm  întotdeauna la cel mai înalt nivel de calitate în fiecare lucrare pe care o facem, produsul pe care îl producem și orice servicii pe care le oferim. Clienții noștri se află  mereu în centrul atenției noastre.

Onestitatea: onestitatea este fundamentul afacerilor noastre  deoarece avem o înțelegere care ne prioritizează demnitatea și respectul față de noi înșine.

Fiabilitate: încercăm să aplicăm filozofia „Produsul nostru este semnătura noastră  de producere  în toate unitățile, de la producție la management”.

Flexibilitate: Deoarece avem o înțelegere care întotdeauna prioritizează cerințele și nevoile clienților noștri, avem grijă să adoptăm aplicații flexibile în toate unitățile de la procese de producție la management.

Respectul față de oameni: Respectul pentru oameni reprezintă baza abordării noastre de management și de producție.

Orientat către client: Prioritatea noastra este dorinta de a înțelege pe deplin nevoile clienților noștri, pentru a crea și pentru a răspunde cerințelor lor cu o calitate și stabilitate perfectă.

Responsabilitate: Scopul nostru este de a ne asigura că organizația lucrează cu același entuziasm în conformitate cu scopurile și obiectivele organizației, preluând responsabilitatea fiecărei unități de la producție la vânzări și management .

Dezvoltarea continuă: purtăm spiritul antreprenoriatului de inovație. Aducerea inovației în toate domeniile noastre de activitate este o parte indispensabilă a tradiției noastre îndelungate. Dezvoltăm și menținem activitățile și programele noastre, concentrându-ne pe dezvoltarea continuă în centrul producției și al managementului.

Creativitate: Creativitatea este baza pentru susținerea diversității, succesului, rentabilității, dezvoltării și poziției de lider în acest sector.

A deveni un competitor și o echipă de lucru: deși suntem liderul în acest sector, ne continuăm drumul fără a pierde spiritul  de competiție  între competitori. Credem în puterea de a lucra împreună între granițele organizatorice și geografice.

Responsabilitatea socială: Producem cu o abordare care să valorifice mediul și natura și  încercăm să contribuim la crearea unui viitor mai bun decât astăzi. Împărtășim mândria contribuțiilor noastre la educația contemporană, sport, cultură și artă, pentru a crește calitatea vieții sociale, conștientizând responsabilitatea socială.

Studiu juridic și etic: Respectăm valorile sociale, politice și culturale în fiecare geografie în care ne desfășurăm activitatea. Direcționăm producția și managementul în măsura permisă de lege și în conformitate cu etica afacerii. Cinstea, transparența și comunicarea deschisă sunt elementele noastre indispensabile.

Pentru reclamații și sugestii  ne puteti contacta aici

    Start typing and press Enter to search

    Shopping Cart

    Niciun produs în coș.