fbpx

Termeni si conditii

/
Termeni si conditii

Termenii si conditiile de utilizare a site-ului nostru www.scutarihome.md includ toate conditiile de achizitionare a produselor si serviciilor comercializate, politica de confidentialitate, de retur si modalitatea de accesare a Protecției Consumatorului. Odată cu înregistrarea și finalizarea comenzilor pe sait, de catre Client- constituie ACORDUL IMPLICIT și benevol de respectare a prezentelor conditii si va obliga la respectarea acestora.

1. Dispozitii generale

• Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova, Legii nr. 284 privind Comertul Electronic.
• Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta lege.

2. Notiuni și termeni

• Client – persoana fizica sau juridica, care efectueaza comanda pe saitul www.scutarihome.md 
• Vanzator – ADELE-TEX SRL, cu sediul in Chisinau, str.Bucureşti 23”a”, of.103
• Magazin online – site, spatiu de comert electronic, care este detinut de vanzator si are adresa Internet www.scutarihome.md Aici sunt prezentate produsele si serviciile, conditiile de achitare a produselor, bunurilor vîndute de ADELE-TEX SRL.
• Produs – bun, obiect prezentat pe sait, pentru a fi comercializat.
• Comanda – inregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor si serviciilor, in conformitate cu lista de produse oferite pe site.
• Serviciu de livrare – prestarea servicilor de livrare a comenzilor catre clienti.

3.Inregistrarea pe site si termenul de livrare a comenzii, preț
• Clientul este în deplină răspundere de corectitudinea informatiilor in timpul inregistrarii.
• Comanda clientului poate fi preluata prin telefon sau inregistrata de catre client pe site direct și desinestătător. Detaliile de inregistare a comenzii sunt descrise in pași detaliați pe saitul nostru, în capitolul INREGISTRARE, precum si in COȘ.
• La înregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice urmatoarea informatie: numele si prenumele Clientului sau a destinatorului comenzii adresa de livrare a comenzii telefonul de contact e-mail.
• Dupa inregistrarea comenzii, clientului i se ofera posibilitatea de alegere a modului de plată dupa care comanda va fi inregistrată și confirmată telefonic, precum și data preventivă de livrare. Data specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate in depozitul vinzatorului, si timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.
• Vanzatorul are dreptul de a refuza inregistrarea comenzii, in cazul in care Clientul a facut deja comanda pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezenta defectelor in aceste produse.
• Toate materialele informative afisate pe site, au caracter consultativ si nu pot transmite in totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv nuanțele de culoare
• Clientul este în drept să solicite informații suplimentare despre produse la Serviciul de informatii la numarul de telefon mob 0 791 18 811 sau serviciu client online
• In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.
• In cazul anularii Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat catre client prin modul in care a fost initial produsa achitarea.
• Livrarea comenzilor plasate pe sait sau telefonic vor fi îndeplinite în conformitate cu regulele de livrare incluse pe site,în decurs de o zi lucrătoare în raza municipiului Chișinău și de la 3 la 7 zile lucratoare pentru clienții din afara Chișinăului.
• Vinzatorul va face tot posibilul pentru a respecta conditiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele intarzieri in livrare, care pot aparea din cauza unor circumstante neprevazute (traficului aglomerat, conditiilor meteorologice, sarbatorilor de stat), si nu din vina vanzatorului.
• Riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul cind acesta primeste produsul si semneaza in documentele care confirma livrarea.
• Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comanda, in functie de zona si metoda de livrare, si, uneori, in functie de metoda de achitare, si este specificat in momentul inregistrarii comenzii pe site.
• In momentul livrarii, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite in calitate de destinator al comenzii. Daca persoana este incapabila sa obtina produsul, care trebuie sa fie achitat in numerar, produsul se transmite persoanei care este gata sa dea detalii cu privire la comanda (numarul de origine si / sau numele complet al destinatarului) si sa achite complet comanda catre persoana care efectueaza livrarea.
• La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior si ambalajul produsului, numarul de produse in comanda, integritatea.
• Pretul produsului este indicat pe site. In cazul specificarii incorecte a pretului produsului comandat de Client, vanzatorul in cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda dupa pretul corectat sau pentru a anula comanda. In cazul daca contactarea clientului nu este posibila, aceasta comanda se considera anulata.
• Pretul produsului poate fi modificat unilateral de catre vinzator.

4. Metode de plată
• Metodele de achitare a produselor sunt mentionate pe site, in rubrica „Metode de achitare”. Metoda de plata convenita se considera metoda aleasa de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuarii comenzii.
• In cazul produselor preplatite, comanda este acceptata pentru procesare, numai dupa ce banii necesari sunt inrolati de catre Client in contul curent al Vanzatorului. Produsul poate fi rezervat la comanda, iar vanzatorul se obliga sa garanteze disponibilitatea lui in depozit, specificata in momentul inregistrarii comenzii.
• In cazul achitarii produsului cu cardul bancar, autentificarea operatiunii se efectueaza de catre banca. Daca banca are motive sa creada ca operatiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuze aceasta operatiune.
• Conditiile de achitare a comenzilor prin intermediul sistemelor de plati electronice sunt indicate pe site, in rubrica „Metode de achitare”.
• Comisioanele percepute de la Consumator sau Cumparator pentru tranzactia de achitare electronica a contravalorii produselor si/sau serviciilor reprezinta o vointa a consumatorului sau cumparatorului si sunt convenite intre utilizatorul serviciilor de plata si prestatorul de servicii de plata si se limiteaza la acoperirea costurilor reale ale prestatorului de servicii de plata.
• Consumatorul sau cumparatorul este in drept sa refuze tranzactia de achitare electronica a contravalorii produselor si/sau serviciilor cu comisoanele aferente prin optarea altei modalitati de achitare din rubrica „Modalitati de plata”.
• In temeiul prevederilor art. 38 alin. (1) lit. c) al Legii nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plata si moneda electronica, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plata urmeaza sa le plateasca prestatorului sau de servicii de plata sunt trasparente, cu specificarea sumelor si a comisioanelor la pagina de „Efectaurea comezii”.
• Restituirea contravalorii produselor si serviciilor utilizind aceeasi modalitate de receptie a mijloacelor financiare implica incasarea unui comison de revocare in valoarea aceluaisi comision perceput pentru achitarea serviciilor si produselor.

5. Returnarea produselor
Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat in orice moment, inainte de primire a acestuia, si dupa primirea marfurilor – in termen de 7 zile lucrătoare. Returnarea produsului de calitate corespunzatoare este posibila in cazul daca se pastreaza aspectul exterior, proprietatile de consum, precum si un document, care dovedeste faptul si conditiile de cumparare a acestui produs.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Niciun produs în coș.